maandaa

Alla inlägg den 27 november 2010

<3

Av Amanda - 27 november 2010 15:27

hallojjsan, veckan har gått fort(y)

måndag blev de att få tebaks musikprovet, fick VG, rätt oväntat faktiskt;D sen blev de att följa med ida hem o plugga på musikprogrammet o så kom hampus en stund oxå<3 sen så sov ja o nathalia hos ida, sjukt kul hade vi, tack för en underbar kväll/natt giirls(L) sovmorgon på tisda,rätt gött(y)

sen blev de att plugga efter skolan varje dag typ eftersom lärarna inte tror att vi har nått liv efter skolan så dom skickar me oss massor me läxor o uppgifter.o prov såklart.-.- onsda fick jag tebaks mitt so önskekurs prov, fiick MVG!!o de va bara jag o jossan som hade fått mvg i hela gamma:) haha så då blev de att gå runt o va stolt ett tag, nerå men.. torsdag vare engelskatest, gick väl sådär, blandade ihop alla glosorna på slutet annars gick de helt okej, freda fick vi tillbaks spanska provet som jag verkligen trodde jag skulle få IG elr G på, men jag fick konstigt nog VG!

sen efter skolan åkte jag, hampus ida o nathalia till stan o fikade, sen gick vi runt en stund, hittade två elr tre tröjer på BikBok som jag blev förälskad i så de blir väl o köpa en i alla fall.. nån dag:) sen tog jag bussen hem o så blev de tv resten av kvällen(L)

idag har inte hänt nånting typ.. får se vad som händer i morrn, får se om jag hinner ett inlägg i morrn, puss*<3 


    

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards