maandaa

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 31 oktober 2010 18:15

hejj, äntligen lov, gud va gött(y) har inte hunnit blogga nått under veckan.. har haft så mke me skolan,

igår blev dt att va med älskade ida, vi drog te b-vik.. gick runt men köpte inget :)  vi åker ju till sthlm på onsda så dt blir att shoppa där ist(L) sen tog vi bussen hem igen, träffade älsklingen nathalia<3 pratade o en massa annat, älskar er giirls<3

idag blev dt att va med ida o nathalia igen, fast nathalia va bara med en liten stund.. jag o ida hade liiv sen, elr inte hahaxD

i morrn vet jag inte vad som händer, kan inte gå på friidrottsträningen om de är nån, för har en sträckning i låret.. skräll mej asså, så dt blir väl att ta de lungt

på onsda åker jag o ida till sthlm!! längtar grymt mke, då ska vi shoppa loss, haha(y)

blir väl o träffa kompisar de andra dagarna.. ;D 

juste, fick ju kd katalogen i fredas, o skräll mej så blundar ja, jättefint elr int-.- haha 8g: älskar er, bästa klassen(y)

bloggar när jag hinner, pusshejj*



 

älskade 8g<3 ( mobba mej int)

  bjuder på den bilden* jag o ida<3    

älskade ida<3

  

älskade nathalia<3

Av Amanda - 24 oktober 2010 19:38

hejjsan,, har vart med ida nästan hela helgen(L) i går blev dt att först gå på stan en stund sen ta bussen hem te henne o plugga.. gick i genom musikprogrammet vi försöker komma på till idrotten..:) idag blev dt att ta 9-bussen till stan o sen gå hem till ida.. sen åkte vi till tingvallahallarna o kollade på matcher xD va där i 4 timmar.. har man liv så har man, när man kom hem förut så blev dt att nörda so ett tag, nu datorn(y) i morrn äre skola-.- orkar inte!!

hemkunskapsprov på torsda och so ök prov på freda.. plus att vi kommer få läxa i tyska o spanska o säkert nått mer ämne..

bloggar mer nån annan dag puss*

Av Amanda - 21 oktober 2010 17:24

hejj, sitter här o pluggar... tyskaläxa tills i morrn-.-

skola idag, svenska  satt i datasalen o sökte fakta om våra namn-.- sen idrott där vi började planera för musikprogram, mitt o idas program kommer bli bäst;D sen blev de engelska läxförhör som jag inte kunde.. o sen film(y) lunch, sen hemkunskap jag o felicia gjorde pannkakor:p hahah hade kul som vanligt..xD sen matteprov, gick faktiskt rätt bra

nu blir de bara att ta dt lungt för en gångs skull o läsa på tyskan lite, har spanska tills i morrn oxå men har kamratstödjarmöte under spanskan så slipper dexD ska ta kort o göra klasskarta under mötet..

lägger upp lite bilder bara för att jag inte har nått annat att göra nu, puss*


     

tröjan jag hade på mej idag..(ryggen);)

dagens outfit ;D  

Av Amanda - 18 oktober 2010 21:10

Halloj!

Sorry att jag inte har bloggat, men jag har varken haft tid eller lust ;))

Det har varit mycket i skolan...

Men nu hade jag tänkt att börja blogga igen!


Nu sitter jag hemma hos Ida, vi har sovmorgon i skolan imorgon så jag sover hos henne :D

Ni får lite random pic ;))


        

Hahha, bjuder på dom,

Puss på er ;** 

Av Amanda - 8 oktober 2010 21:13

hejj, har inte hunnit blogga på flera dagar nu, har haft fullt upp med skolan-.- hade 2 prov i dag, so o b-språk, gick väl helt okejj

fotbollen har nu slutat ett tag:( men ist ska jag nog börja med friidrott igen,, bara under fotbollsuppehållet ofc!;D så dt blir friidrottsträning på månda(y)

i morrn fyller jag äntligen år (L) blir att fira med dom bästa, nathalia ida lisa o kanske sabina<3 blir att gå på stan, bowla, o sen se film(y) på sönda kommer släkten, är väl kanske inte dt roligaste men jag får presenter ialla fallxD
nu ska jag nog se på TV elr nått, ska försöka hinna med att blogga i morrn, o så ska jag försöka ta med kameran o ta bilder jag kan lägga upp:)) harebra pözz<3*
saknar älsklingen<3
Av Amanda - 4 oktober 2010 18:06

hejj, dagen började med skola, först tyska där vi kollade på film, sen so där vi valde ämne att jobba med i önskekursen.. sen NO fick tbx våra prov, trodde verkligen inte jag ens skulle få G eftersom jag typ inte hade kunnat en enda fråga utan chansat på allt, men jag fick VG!!!! var chockad ett tag efter dt kan ja säga..:D

sen avbröts alla lektioner för att vi skulle gå på lunch, o sen springa NOIF-joggen, jag tejpade mitt knä o hade bandage på låret så när vi hade sprungit inte ens 1 km av 5 så fick jag typ blodförstoppning i vaden för att jag hade satt tejpen för hårt-_- så dt blev att fortsätta springa bara.. fick VG tid, 26.18, är inte helt nöjd menmen

när jag kom hem förut fick jag världens migrän, så jag duschade o sen gick ja o la  mejj o sov en och en halv timmexD när jag vaknade hade jag fortfarande jätteont i huvudet så jag fick hoppa över träningen..

i morron har vi sovmorgon till halv tio(y) sen blire väl o plugga efter skolan, på onsda ska jag klippa mej:O men dt blir nog bara topparna, men får se..

yhey på lörda fyller ja år!! bara 5 dagar kvar nu(y)


                                               



                                             

Av Amanda - 3 oktober 2010 15:59

hejj, i går blev dt ju poolparty hos nathalia(L) tack för en underbar kväll, nathalia, ida, sabina o lisa<3

i dag blev att gå upp tidigt o åka till karlskoga o spela match.. förlust med 3-0 :( men dt första va dommarens fel för hon va typ ivägen för våra backar så dom inte kunde ta bollen typ..hon var i alla fall sämst

kände inte av nått i låret i alla fall, men hade ont i knät redan innan matchen så dt blev att tejpa dt.. ska försöka springa NOIF-joggen i morrn på skolan oxå, 5 km, får se om knät orkar dt, men ska tejpa o försöka så gott dt går.. sen har vi träning efter skolan, sen blire väl o plugga resten av kvällen, har två prov denna vecka oxå-_- b-språk alltså tyska och so:/ längtar till nästa vecka när vi inte har nåra prov elr läxor för vi har läsvecka(y)

aja men nu ska jag dra te emma, harebra pöss<3



                                                  
  

Av Amanda - 2 oktober 2010 15:22

hejjsan, sorry har inte hunnit blogga på flera dagar.. har vart så mke me skolan..

onsda: blev dt att åka hem o plugga en stund efter skolan sen träffa älsk(L)<3

torsda: eng prov, gick sådär.. efter skolan blev dt att plugga, plugga o plugga o så han jag faktiskt meed o gå på träningen oxå

freda:  no prov, jag lovar kommer inte ens få godkänt, trodde jag kunde lite i alla fall för jag hade ju pluggat jättemke men så va dt jättesvåra frågor som man typ inte fatta.. jag var inte ensam om dt kan jag säga-_-

idag blev dt stan med emma en stund, nu sitter vi hemma hos henne o nördar musik:D sen blire poolparty hos nathalia(L)

i morron är de sista matchen den här säsongen:( borta mot karlskoga, ska vinna(y) bloggar mer i morrn  harebra puss<3*

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards