maandaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda - 29 augusti 2010 18:26

 

SKATTKÄRR IF- DEGERFORS

    

      3-2

 

 

   (Y)



Av Amanda - 29 augusti 2010 11:59

hejj, i dag är dt äntliiigeen match!!!;))) har längtat i en evighet känns dt som;D o jag är inte sjuk så jag kan va med helt otroligt :O brukar aldrig ha sån turxD i dag vaknade man typ 9 men gick inte upp förrän typ halv tio, frulle, sen blev dt tv:n en stund:P målat naglarna han jag med oxå(Y) o nu sitter man här o ska snart äta nått för att sedan åka på match:)

får se om jag hinner ett inlägg senare... kramiz på er*<3


ps..saknar min älsk(LL)

Av Amanda - 28 augusti 2010 10:31

 hejjsan, äntligen är de helg, är redan trött på skolan, o ändå har dt bara gått en vecka-_- i går skulle jag vart på träning men fick ont i halsen precis innan så dt blev o stanna hemma:( hoppas verkligen jag inte blir sjuk, för vi har match i morrn o vi har typ inte spelat nån match på jättelänge, så vill verkligen spela då, I dag blr dt o va med älsk(L) han kommer om typ en timme, så ja känner att jag måste gå o fixa mej nu, så harebra(Y)*<3

Av Amanda - 26 augusti 2010 17:22

hejj, länge sen jag blogga nu men dt får ni leva med, har inte hunnit o orkat:)) skolan är väl helt ok, kul o träffa alla igen, ingen som har förändrats värst mke, fått en ny i klassen oxå, Alexander, men har typ inte pratat nått me han..;D idag hade vi först fotografering,såg hemsk ut.. sen blev dt idrott, basket, inte dt roligaste men men.. sen efter dt blev dt engelska, kollade på film hela tiden(Y) sen lunch, hemkunskap där vi gjorde fruktsallad:)) sen blev de matte, ja fick fördjupningsboken som jag inte fattar vf jag fick,xD nu sitter man här o lyssnar på andreas carlssons låt all i need is you, sjukt bra låt(Y) sen får vi se vad som händer, harebra puss*<3 

                                                 

                                                  
      


<3

Av Amanda - 21 augusti 2010 11:37

Hejj, igår blev dt bergvik, ikea, o stan med mamma:D  sen blev dt match hemma mot rävåsen, förlora med 2-1 :( gjorde mål men dt hjälpte ju inte så mke

I dag  blir dt Andreas(L) bloggar kanske ikväll puss*<3

(L)

Av Amanda - 19 augusti 2010 14:13

hallojjsan,  I går blev dt Andreas(L) sen match vann mot qbik med 1-0(Y) Tania är vår match hjälte asså, bollen var på mållinjen och så står tania där o sparkar bort den,(Y) Blev asrädd att den va inne men dt va den intexD sen efter en stund skjuter ebba mål, alla typ skrek o hoppa runt precis som vi gjort mål i vm elr nått haha;)(L), o då är det typ bara fem minuter kvar elr nått så dom han inte göra nått mål:P i dag skulle jag o mamma åkt till stan men dt blir i morrn ist, måste köpa ny väska

I morron är dt oxå match hemma mot rävåsen, tagga!! ;D(L) sen på lörda blire Andreas igen(L) och på söndag blire att åka o kolla på när fbk möter cu :) Hoppas att fbk vinner(Y) på måndag börjar skolan igen-_- hoppas jag överlever

får se när jag hinner med ett inlägg.. harebra puss*<3


                                            


                                            

Av Amanda - 18 augusti 2010 17:11

                                         hejj,

i dag blev dt att va med andreas(L) sen blire match mot qbik:D kort inlägg men har inget mer att skriva om...

Puss*<3


                                

:)

Av Amanda - 17 augusti 2010 17:14

hejjsan, i dag har dt vart en slapp dag, typ bara klippt gräsmattan, o slöat framför tv:n i da :P

I morrn blire o va med en(L), sen match mot qbik, vi ska viina så tagga nu tjejjor;D<3 Får se om jag hinner ett inlägg i morrn.. haregött Puss<3



                                                


                                                 

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards