maandaa

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Amanda - 13 november 2010 10:30

hejj, har väärldens träningsvärk!! kan inte ens gå nedför en trapp.. hahah;D haft hälsovecka på skolan så i måndas gick vi promenad typ 5km, i tisdas va vi på KMTI o man fick välja om man ville ha box eller aerobic, o jag valde såklart aerobic, kul vare;)) o sen va den föreläsning om hälsa-.-

onsda blev det cirkelträning en halvtimme, sen vare spining i en timme, sjukt jobbigt men bra träning. sen hade vi poweryoga, va så himla tråkit asså..när man kom hem hade man världens huvudvärk så jag låg hela eftermiddan/kvällen, inte de roligaste men men sånt får man ju leva me, torsda blev det promenad igen då, vet inte hur långt vi gick men vi va ute i 2 ½ timme.. sen när jag kom hem så blev de att gå ut o springa 1mil, sjukt jobbigt men bra träning, i går vare core-träning på skolan, (man tränar typ mage o rygg), så idag har jag världens träningsvärk

idag blire att åka till ida, ska fira henne ikväll,(y) kommer säkert bli sjukt kul(L)

i morrn vet ja inte vad som händer, plugga till musikprov antar ja-.- sen har vi ju spanksa prov på freda oxå, hahah jag har "är på god väg att nå målen" i spanskan, haha fattar ju ingenting på lektionernaxD

snart börjar troligen fotbollsträningarna igen oxå, skulle ha haft träning under helgen men det är ju snö på planerna så det blev ingen träning..: /

har inte så mke mer att skriva om nu, så harebra puss*


slänger in nåra egobilder..

       

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards