maandaa

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda - 30 januari 2011 19:24

heej,

har inte hänt spec mycket idag, gick upp, åt frukost sen tv en stund, sen blev det träning i 2 timmar, va faktiskt en rätt rolig träning i dag:)

sen hem, duscha, åt lunch, sen blev det ut o gå en stund. sen plugga-.- nu sitter jag här och taggar inför solsidan som börjar om en halvtimme(y'

skola i morrn, har läsvecka så det är rätt soft!

harebra, kramiz*

Av Amanda - 29 januari 2011 16:52

halloj,

hänt en hel del under veckan..

måndags blev det spinning med ida.:D

i tisdags va vi på racketcentret o spelade badminton och squash, helt okej men jobbigt vare. sen gick vi o curla, första gången för mig, superkul vare, mer curling kommer det bli för jag, jackie, chrille, hampus o putte är klassens curlinglag.. hade vart roligare om det va nån mer tjej med-.-

va med mina underbara vänner i torsdags också, ni kommer alltid att va bäst!(L)

pluggat som vanligt hela veckan också..

Idag blev det att åka längdskidor, 1 mil. dagens träning för mig:)

i morrn äre 2 timmars träning igen, men det behövs verkligen för om exakt 2 veckor ska vi troligen på cup(y'  

kommer inte på nå mer nu, hejsvejs*


                                            

                                               

<3

Av Amanda - 22 januari 2011 21:37

halloj,

göött med helg!!  är just nu hemma hos mormor, ska sova här i natt(y'  idag blev det att åka längdskidor på förmiddan, åkte bara 7,5 km.. aja men det är nån träning iaf. förut blev det även att spinna i typ 40 minuter o sen tränade ja på nån annan jobbig grejj.. ´så jag kommer nog vakna med träningsvärk i morrn.. har 2 timmars träning i morrn också, efter träningen blir dt trolige att va med emma, kanske ska åka o kolla på innebandymatch också men får se.. :D

blir skridskor på idrotten  på måndag-.-  är sämst!! men aja hoppas jag överlever iaf!

på tisdag ska vi till racketcentret, o så ska vi även testa curling då..:D

aja men det är då de, nu blir det att se om det finns nå bra på tv, harebra pöss på er sötisar*

 

 

  

 

Av Amanda - 19 januari 2011 20:43

hallojj,

skola idag, hade syslöjd första lektionen och jag han såklart inte att göra klart mina vantar som jag har hållt på med i en evighet-.- nästa gång SKA jag bli klar annars slänger jag dom!! börjar bli rätt långtråkigt att virka vantar nu.. vill sy kläääder!

sen va det träslöjd, sågade äntligen ut min botten till min sveparask.. gick från träslöjden med sågspån överallt också tack vare killarna-.-

sen so, lunch, matte sen svenska där vi börja o se på film, Narnia.:)efter skolan blev det att sitta o vänta på nathalia hos tandläkaren med ida, sen hem till ida och åt, sen stan:D

köpte ett vanligt vitt långt linne, en vanlig vit långärmad från monkey, och en svart t-shirt med "volangärmar" från gina tricot. bilder kanske kommer..

nu har jag nyss nördat engelska glosor tills i morrn, hatar läxor!-.-

aja har inge mer att skriva nu så pöööss*

 

  

 

:D

Av Amanda - 18 januari 2011 19:54

 heej,

skola idag som vanligt. räknade alla glosor jag har denna veckan och det är över 100 st!! :O hur hade mina kära lärare tänkt sig att jag ska kunna lära mig alla dom och inte blanda ihop?!? det är en fråga som jag gärna vill ha svar på.

i morrn blir det stan med mina älsklingar, får se vad man hittar!:)

bloggar senare under veckan, puss på er sötisar*


     

du är ljuset i mitt mörka hjärta<3

Av Amanda - 16 januari 2011 19:52

heej,

tack sötaste ida för headern och allt, älskardej<3

har inte hunnit blogga under veckan men har inte hänt nått spec.. idag blev det träning i 2 timmar, dålig kondis säger jag bara-.- sen har jag bara tagit det lungt, i morrn äre skola igen, måndagar är fett jobbiga. men överlever nog

tisdag blir det troligen träning med 94-95:D

men nu ska jag se på solsidan(yy' så harebra pösspåer*


                                          

Av Amanda - 13 januari 2011 19:20

Tjena mittbena allihopa!

Det är >Ida< här!

Jag tog mig rätten att gå in på hennes blogg och skriva ett inlägg.



Jag tänkte bara berätta hur jävla bra Amanda är!

Amanda är världens finaste vän man kan ha.

Hon finns alltid där och stöttar.

jag tänker inte skriva en fjortistext om hur mycket jag älskar henne!

Men söta Amanda, jag älskar verkligen dig,

Nu vet ni att hon är den bästa som finns, right?

Tack för att du finns!


btw, vad tycker ni om designen?

Jag har gjort den!!

jag tycker även att ni ska gå in på min blogg.

KLICK! 

Av Amanda - 9 januari 2011 20:29

heej,

har vart en superbra vecka, i fredas kom nathalia och ida hit, mysigt vare. I går kom mammas och pappas kompisar hit med deras barn på 7, 5 och 1 år, så det blev att ta hand om den minsta, han va jätte söt!:)

idag blev det träning, har världens SÄMSTA kondition!! måste träna knäna så att jag kan ut o springa igen..hatar mina knän!!-.- sen blev det att åka och kolla, när nathalia spelade match, med ida.

sen åkte vi hem till nathalia en stund och sen gick vi till sundsta och satt inne i sporthallen och hade inget liv:D

i morrn börjar skolan-.- inget man längtar till precis...

o jag måste gå på bio nån dag under veckan för har ett biokort som går ut nästa vecka så om det är nån som har lust att gå så säg till!

ska fixa en ny header snart, ni får leva med ett tag till med en gamal..


         

bjuder på den  

 

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards