maandaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda - 29 mars 2011 20:12

heejsan,

kom hem för ett tag sen från curling tävlingen, som blev flyttad tills i dag istället..

kom 2:a av 4 lag, hade vi vunnit sista matchen mot hultsberg hade vi vunnit-.- men aja, norrstrandsskolan vann ju iallafall :) 3 lag var från norrstrand och ett från hultsberg så..

nu är det bara 3 dagar kvar av praon, sen blir det tillbaks till skolan igen :(

är på skattkärrsskolan den här veckan, säger bara EN sak: jag kommer ha ännu ondare i ryggen till helgen. Alla vill rida rygg hela tiden. Känner mig mer som en häst än en människa..

I morgon får vi se vad som händer, det beror på vad jag orkar, är helt död..

 På torsdag blir det i alla fall träning :)

Aja, ni får ha det bra, pusshejj


       

Av Amanda - 27 mars 2011 20:26

hallå,

haft prao hela veckan, va på GLG lysåsen, en resturang på skoghall, det va superkul!

Nu blir det en vecka på skattkärrsskolan också, inte lika kul men men...

Igår blev det att  åka in till stan, träffa Ida, Tack för att du finns!  Älskar dig

idag blev det träning, skulle ha haft träningsmatch men den blev inställd, tur det för vi blev bara 4 på träningen. Resten va sjuka elr kunde inte,

haha hade vart lite kul om vi skulle ha haft match, en målvakt, en back, en mittfältare och en forward  

På onsdag har vi ju även curling tävling :S

Får se hur det går.. Vinna ska vi i alla fall göra!! HAHA!

Nästa helg blir det att va med ida igen, för vi ska fixa allt till Nathalias födelsedag som är nästa måndag, kommer bli awsume!

Har världens huvudvärk också, hoppas det inte blir värre.. elr att jag blir sjuk, vill verkligen inte det!

Aja, har inge mer att skriva om nu. Hade bra, puss*


  

Av Amanda - 20 mars 2011 20:49

heej,

prao i morgon! jippie! kommer säkert bli grymt!

gött att slippa skolan i 2 veckor är rätt soft också! ;)

i dag blev det träning, kul som vanligt, längtar sjukt mycket tills serien börjar och tills vi ska på cup!! Fotboll äger!

Efter träningen blev det att va med Emma, pratade om en massa minnen, vi har ju så otroligt många. Fatta vilket liv vi hade när vi va mindre, så söta va vi, kollade på gamla videoklipp o bilder, haha pinsamt vare ju!

Sista Solsidan förut också! Sjukt bra program, hoppas det bli långfilm:)

Får se om jag hinner blogga något under veckan.

hejsvejs*


  jag just nu..


 

Emma, älskar dig bästa vän!

Av Amanda - 19 mars 2011 19:57

heej,

hoppas allt är bra med er.

Idag blev det träning med 95:orna, testade mina nya fotbollsskor, gick rätt bra! :)

Sen har jag inte gjort något speciellt..

I morgon blir det träning innomhus, sen får vi se vad som händer.

Prao i 2 veckor nu också, riktigt najjs!

Nu blir det mys med familjen, ha en bra lördagskväll! Puss


Vill ha vår nu! Orkar inte snö och kyla längre!  

Av Amanda - 13 mars 2011 16:07

Heej,

min vecka:

måndag- inget speciellt vad jag kommer ihåg

tisdag- inget då heller vad jag minns,  känner att jag har sjukt dåligt minne, haha:)

onsdag- med Emma hem, skulle ut o springa o det gick ju braa, *host*, haha :D

torsdag- curlade med jackie o putte, tävling snart ju :S

fredag- hem, sen blev det ut o springa, duktig som man är ;) Såg på Let´s Dance också :) Alexander åkte ju ut!!!! :(((

lördag- träffade dom bästa, Ida & Nathalia, gick på stan, sen hem till Nathalia o såg på skräckfilm, hahah läskigt men sjukt kuul! sen hem, såg på melodifestivalen, nästan inga bra låtar med men men.. Eric saade är rätt bra så, är otroligt glad över att Sara Varga inte vann i alla fall, hon var säämst!!

söndag (idag)- träning, sen gjorde jag semlor, super goda blev dom!

i morgon blir det skola igen då :(

men har bara en vecka kvar, sen blir det prao i 2 veckor!!(y´ riktigt najjs

nu längtar man bara till solsidan dåra, finns ju inget att göra på söndagar-.-

 pusspåer*


  

*suddig bild*

Av Amanda - 6 mars 2011 19:55

heej,

idag blev det träning, sen va med emma! <3

i morgon börjar skolan:( längtar ju redan till påsklovet! ;)

aja men nu blir det dagens höjdpunkt: solsidan(yy'

pusspåer*

några bilder från Norge:

   

pubben där vi va torsdag kväll..

        utsikten från rummet

utsikten från andra hållet

    

osminkad men det får ni leva med

          

våran pulkabacke, som är slalombacke egntligen..:)

 

hotellrummet

  poolen              

fiint elr inte

       

badrummet

 

drink..mm

   

Dina som hitta sin favvoplats på resväskorna;D  

Av Amanda - 5 mars 2011 13:13

heej,

kom hem från Norge igår! har vart superkul, men jobbigt!

haft underbart väder hela veckan med sol och hoppas att jag blivit lite brunare i allafall :)

lägger upp bilder kväll eller i morgon, vi får se när jag orkar..

nu blir det att åka till ida, saknar henne otroligt mycket,  ni får hade, pusspåer*

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards