maandaa

Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda - 31 juli 2010 13:32

                                                  
     Hejj,,

Idag blire slappdag, blir väl ut o springa i kväll...(Y)

Kollade film förut, sjukt bra, men kommar inte i håg va den hettexD

pallar inte skriva mer nu, har inget att skriva om så.... Puzzpuzz<3//amanda

Av Amanda - 30 juli 2010 14:23

                                     Tjoo,,

I går blev dt stan med josefine o my, köpte en svart t-shirt typ med volanger o en svart o vit randig tröja(Y) sen blev dt o dra hem te my en stund sen drog vi te jossan o slagga där i natt..(Y)Kollade på film, valentines day o scary movie, hahahxD

Kom hem för en stund sen, o nu ska jag göra smulpaj(L) sen måste jag ut o springa..sun cup om en vecka!!!(Y)(L) Sen måste jag även städa klart mitt rum så jag kan flytta tebaks dit igen... Känner att jag måste börja nu om jag vill hinna klart i dag.. så hare bra

Puzzhejj**/amanda


Av Amanda - 29 juli 2010 11:39

                                                 hejj,,

vf måste dt regna????? Hatar regn-_-

Hade ju tänkt ut o springa i dag men den tanken försvann när jag vaknade o såg att dt spöregnaar ute:

I dag blir dt kanske stan med josefine o my<3(Y) men vi får se...

aja men nu ska jag gå o fixaa mejj(Y)

Harebra pözz på er!<3

//amanda*

Av Amanda - 28 juli 2010 14:22

                                                  
      hejj,,


I dag är dt sol o varmt(Y)(L) Vill bada i dag, tror dt blir så oxå;D

har klippt gräsmattan (bara framsidan) nu ska jag forts...-_- kommer ta år innan jag är klar, men men..

Blir iaf brunare,,i solen...(Y)

Kanske( om jag orkar) ska jag ut o spriinga sen.:P men dt tror jag inte ja orkarxD

nu ska jag ut o forts klippa så hare bra

Pösshejj*//amanda<3

Av Amanda - 27 juli 2010 19:43

                                                  
      hejj,,


Idag var dt äntligen sol o varmt, var tyyp ute i solen hela dan, hoppas jag har bliviit brunare(Y)

tycker dt ska va sol o varmt resten av veckan(L)xD

Har ttyp inte hänt nått som man kan skriva om så detta blirrett kort inlägg..;)

nästa vecka börjar fotbollen igen äntligen(L) o så ärre Sun cup, kul blirre dåe(LL)  

men hare bra så hörs vi

Pusshejj**/amanda


Kommenteraa!!!;D<3


Av Amanda - 26 juli 2010 11:46

                                                  
       hejj,,

Nu sitter jag hemma hos emma o ser på she´s the man, den är fett bra(Y)  sen blire väl ut o springa igen me emma innan hon åker te sin pappa...;)

får se om jag hinner med ettt inlägg senare...

hare bra(L)

pösshejj**//amanda<3  

Av Amanda - 25 juli 2010 19:02

                                                  
         Hejj,,


I dag gick man upp tidigt för att man skulle ut o springa me emma<3(Y)

Resten av dagen tillbringades inne! Vf måste det regna? det är inte nödvändigt..-_- Jag o emma hade typ inget o göra så det blev mest prata o Tv..xD

I morrn hoppas jag att solen skiner.. :) Annars blire väl som i dag...

Nu ska jag äta o kolla på TV...(Y)

Hade bra(L)

Pusshejj*//amanda<3

Av Amanda - 24 juli 2010 20:14

                                                  
        hejj,,


Idag har inte hänt nå spec mer än att ja har vart ute o sprungit lite mer än 4 km(Y), fick ont i knäna så kunde inte springa längre-_- I morrn ska jag o emma ut o springa så jag hoppas jag inte får ont i gen...

Nu ska jag duscha sen ska jag sätta mejj framför Tv:n... (Y)(L)

Hare bra

Pöss hejj**//amanda<3

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards