maandaa

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda - 26 februari 2011 20:35

hejjsan,

i morgon åker vi till Norge om inte min kära brorsa som har blivit sjuk blir ännu sämre..

så därför kommer jag inte blogga förrän nästa helg då jag troligen kommer lägga upp bilder jag kommer ta :)

kommer nog bli superkul, men kommer sakna mina underbara vänner Ida och Nathalia, och min underbara pojkvän, så mycket att jag inte kommer tänka på något annat..(L)

nej nu ska jag va social mot min familj framför tv:n

hoppas alla får ett bra lov, puss*


                         

                        bild i repris



på onsdag 2/3 är det en månad med älsklingen<3

du är helt underbar, du är allt, jag är så glad att jag träffade dig.

Jag älskar dig Daniel Jorholm (L) 

Av Amanda - 20 februari 2011 10:52

tjaa kort inlägg blir,

melodifestivalen igår, det söög förutom eric saade!! hahah :)

sitter här o dunkar musik (L),nyss ätit frulle o snart blir det träning(y'


  tagen förra året..:)   hah, tagen förra året på lägret, många minnen därifrån!! :D

förra helgen  :D

Av Amanda - 19 februari 2011 20:14

hejj,

orkar inte skriva allt som hänt under veckan..

nu har ja precis kommit hem från tjejkväll med Ida och Nathalia, badade i Nathalias badtunna. Supermysigt vare!!

nu kollar men på melodifestivalen :D ska snart äta och sen blir det glass(y' tjockis man är då, men har ju träning i morrn så..

 

Nathalia (L)

  mina älsklingar

ida (L)




jagälskardigdaniel<3  

Av Amanda - 13 februari 2011 18:56

heej,

cup igår, kom 3:a, ni va grymma tjejjer!!

spelade 7 matcher totalt, 2 förluster, 2 lika och 3 vinster(y'

vi kom 3:a i gruppen och vann på straffar i kvartsfinalen!! sen semi då förlora vi mot skoghall.. sen va det match direkt efter typ 2 minter för oss, då vi spela om 3:dje plats mot hertzöga. det blev straffar, vadå nervös?!? Båda lagen satte sina 3 första straffar, sen så missa hertzöga, o då skulle jag ta straffen, har aldrig lagt en straff förut på match så jag skakade så nervös va jag, sen vet jag inte vad som hände, missa mplet ialla fall-.- jä***igt sur va jag på mig själv, och det är jag fortfarande!!

men vi vann i alla fall straffarna så vi kom 3:a :D blev konstigt nog matchens lirare den matchen också(y'

nu längtar man bara till nästa cup:)

idag blev det bara va hemma o inte göra nånting, har så ont i ryggen att jag knappt kan gå-.-

men men..

i morrn skola igen:(

alla hjärtans dag också!<3

nu ska jag äta sen blir det solsidan(y'

puss på er*


Skattkärr 96/97 (L)  

Av Amanda - 11 februari 2011 19:59

heej,

cup i morgon äntligen!! :D

men såklart så har man ju otur, har en sträckning i jumsken (stavning) och så har jag ont i mina knän.. men jag SKA spela i alla fall!!

blir ingen sovmorgon då heller, ska va på skoghall/hammarö kl.8 -.-

har vart en stund på vårt disco också, det va småbarn överallt, och dom är såå söta!! får se hur klassen klarade sig när jag gick, hah :D

på söndag blir det kanske träning, o så kanske träffa världens bästa Daniel!(L)

aj men nu ska jag se på let´s dance, pusshejj*


vill ha sommar nu!!  

(L)

Av Amanda - 6 februari 2011 09:46

halloo,

har inte hunnit blogga nått under veckan..

har haft läsvecka så har inte haft så jäättemånga läxor, men har ändå inte hunnit..

under veckan har jag bara tagit det lungt o vart med kompisar:)

igår blev det stan med Daniel, Ida och Nathalia, tack för en bra dag!

om 2 timmar blir det träning, målvakten från väse ska komma o träna med oss idag också.. hon ska stå åt oss på cupen om en vecka (y' sen så vare nån som sa att hon ska börja i laget också men ja vet inte..

på fredag ska vår klass ha disco för låg och mellanstadiet :D  får se hur det går!

på lördag blir det äntligen cup, har längtat i en evighet nu känns det som!!


        

ni får leva med gamla bilder tills jag orkar ladda min kamera o ta nya..


                                              Daniel(L)


Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards