maandaa

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Vinst igen!

Av Amanda - 22 maj 2011 19:23

heej,

vann matchen idag med 2-1 !!
tjejjerna va grymma, men själv va det en av mina sämsta matcher..  men ahja det är bara o ladda om för i morgon blir det match igen med f-16! mycket matcher men det är bara kul! :)
efter matchen idag följde Emma med hem, och vi hann bara duscha och äta innan det blev o åka till fotbollsplanen igen! Kollade på nåra matcher.. o nu sitter man här då!
skola i morrn också, orkar verkligen inte! Men det är ju inte så seriösa lektioner nu längre men ändå!
puss*

bara 11 dagar kvar nu!! hahha desperat jag vet!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 juli 2011 20:13

läs, följ och kommentera!!http://aamandalindh.devote.se

Av Amanda - 19 juni 2011 11:47

   god morning, förlåt för dålig uppdatering men har inte haft ork att blogga under veckan..får se hur mycket bloggning det blir under veckan, många matcher och en massa annat så vi får se..spelade match med f-17 igår mot norrstrand, förlust med 0-...

Av Amanda - 12 juni 2011 12:37

tjena!har inte hänt något speciellt än så länge.. har bara klippt gräsmattan och tagit lite bilder:)längtar verkligen tills jag kan lägga in bilder på datorn igen! det är hur många bilder som helst!!om en stund blir det kanske att va med Emma en stun...

Av Amanda - 11 juni 2011 18:34

heej, veckan har vart super!i onsdgas blev det mariebergsskogen med klassen, va där i 2 timmar sen slutade vi bara för att det regna:) det enda vi gjorde va att spela minigolf och bada:Dföljde med mamma till stan efter det, köpte student present ti...

Av Amanda - 6 juni 2011 12:20

tjaa, har haft en grym helg med mina brudz! kan berätta lite kort..torsdag: kom dit, packade upp, sedan drog vi iväg till match, vann den :)sen efter nån timme va det match igen, förlorade, men jajah..sen blev det en lugn kväll på området..fredag: ...

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards