maandaa

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda - 30 december 2010 18:46

hejj, har inte bloggat nått under veckan men har typ bara vart hemma o tagit det lungt och vart på stan. vart ute o försökt springa nåra gånger också men har jätteont i båda knäna så det blir mest att powerwalka-.- behöver verkligen träna, men får väl vänta med det tills jag inte har lika ont i knäna längre-.-

idag har jag vart med underbaraste ida, har saknat henne grymt mycket!

nu har jag o brorsan kört sing star, hahahha:) jag vann! SÅKLART;D nerå, är typ sämst på att sjunga så..

i morrn blirde att fira min  morbror som fyller år! sen på kvällen vet jag inte vad som händer, troligen bara va hemma med familjen o fira.

men vi hörs, puss på er*      

     

Av Amanda - 26 december 2010 13:08

hejj,mycket har hänt denna vecka.. softa dagar i skolan, avslutning i onsdas o så fick vi betygen, rätt nöjd. Torsdag, bara va hemma o ta de lungt, gött!

fredag julafton!!:D blev att åka till mormor o fira jul där, fick allt möjligt i julklapp, kläder, smycken, skivor, choklad mm.

igår va vi hos farmor o farfar, fick pengar av dom(y'

idag blir det bara att ta det lungt, kanske ut o springa bort all julmat, men får se om jag lyckas orka mig ut..

hoppas alla haft en bra jul*


   

fick mina efterlängtade tights i julklapp!!:D 

suddig bild men det får ni leva med

    

  



:D

Av Amanda - 18 december 2010 18:44

hejj, idag blev det stan o fira sabina. mysigt vare<3 

sen blire o kolla på robinsson finalen, hejjar på erik och daniel!!

i morrn blirdet träning kl. 10-.- aja bättre än ingen träning iaf..

igår va jag hos tandläkaren o jag kanske ska få tandställning-.- ska träffa nån tandspecciallist (stavning) i februari som ska bestämma om jag ska få elr inte..

tänk att om 6 dagar är det julafton!! o jag har inte ens börjat med julklappar-.- får åka till stan nån mer dag..

men har inge mer att skriva om nu så harebra* puss

  

  

mina sötisar<3

Av Amanda - 16 december 2010 19:52

hallojj, idag har det vart en okej dag i skolan. orkar inte skriva allt..

när jag kom hem blev det att göra pepparkakshus;D haha, men är inte klar än, så fortsätter i morrn om jag hinner. i morrn blirde träning på örsholmen, innomhus på konstgräs:) jag kommer hem typ 20 över 4 o måste åka typ senast 20 i 5, så det blir att stressa när jag kommer hem. har bara träning en timme, men bättre än inget..

nu ska jag duscha, o sen kolla på robinsson, hare bra pöss*



</3

Av Amanda - 11 december 2010 20:32

hejj, har inte bloggat på ett tag nu.. har hänt mke under veckan,  va typ sjuk onsdag o torsdag men gick till skolan iallafall, för hadae prov o jag ville inte missa de för då skulle jag inte fått betyg i de.. torsdag skulle jag o ida göra musikprogrammet på idrotten, båda hade typ feber, men de gick bra vi fick VG+ (y), igår blev det stan efter skolan med nathalia, ida, hampus, amanda och bella;) gick typ bara runt o kollade, sen blev det fika..(y)

idag blev det stan med ida och nathalia. träffade hampus o calle:) gick runt, sen tog vi bussen till norrstrand, sen fick jag o ida gå ända till sundsta o frysa ihjäl..

i morrn blir det träning, kl.10-.- sen så ska vi fira min kusin som fyller år inder veckan..:)

aja men nu ska jag tjocka mej med chips framför tv:n. harebra pösssh*  

*gammal bild*


  

dom finaste som finns<3

Presentation


Jag är en 14 årig tjej, som gillar att va med kompisar, spela fotboll och lyssna på musik! Hoppas ni gillar min blogg ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards